שילובים מוזרים שלא היינו מצפים שיעבדו, אבל בפועל הם עובדים

הרבה מותגים ויצרנים שמחים לקחת על עצמם את האתגר של שילובים מיוחדים, בתקווה ליצור באז במדיה החברתית ולראות את המוצרים שלהם ויראליים. להלן מספר שילובים מוזרים במזון ובמשקאות מתוך מאגר הנתונים של מינטל שמסתבר שדווקא הולכים לא רע.

שילוב של שוקולד עם מלוח:

1.Hotel Chocolat – פסטו עם שבבי קקאו (בריטניה)

עשוי מבזיליקום קצוץ גס, צנוברים פריכים, גבינה איטלקית ושבבי קקאו קלויים. פסטו זה הולך טוב עם פסטה, ריזוטו, לחם, בשר קר או ישר מן הצנצנת כמו מטבל. שבבי הקקאו ארוזים עם פלייבור, מרקם פריך והם גם משמשים כנוגדי חמצון, מכילים ברזל ומגנזיום, ואין פלא שהם נוטים להיות מרכיב מזון אטרקטיבי.

2. Calbee Plus – צ'יפס עם תות שדה ושוקולד (יפן)

לאחרונה שוקולד משתלב עם לא מעט חטיפים מלוחים, כדי למתן מעט את הטעם המלוח. מדובר בחטיף תפוח אדמה עבה, מתובל עם תותים מתוקים וחמוצים ומלמעלה רוטב שוקולד עדין עם קוקוס, אגוזי קשיו ופרוסות שקדים קלויים. נשמע לכם טעים?

3. Taiga – שוקולד עם דגים (פינלנד)

אפילו החיך האמיץ ביותר עשוי להרגיש מאותגר עם חטיף שוקולד שמכיל דגים מסוג smelt.  החברה משתמשת במרכיבים סקנדינביים מסורתיים כגון לינגונברי, אוכמניות ואשחר ים (סוג של צמח), כמו גם זיווגים לא רגילים של טעם, כגון דגי smelt ובשר אייל מיובש, הזמינים גם כחלק מסדרת השוקולד. עושה חשק?

4. Peekaboo – גלידת שוקולד עם כרובית (ארה"ב)

גלידה אורגנית זו מכילה כרובית ומיועדת לטבעונים שרוצים להגדיל את כמות הירקות שהם צורכים. הסדרה כוללת גם וניל עם קישואים. ירקות כגון בטטה, ube (צמח סגול מהפיליפינים), שעועית אדומה ואפילו תירס מופיעים כטעמי גלידה ברחבי העולם. כרובית היא תוספת חדשה לקטגוריה.

5. Yee Kwan – גלידת מיסו (בריטניה)

מיסו הוא מחית יפנית מסורתית המיוצרת על ידי תסיסה של פולי סויה עם מלח וקוג'י, ולפעמים עם אורז, שעורה או מרכיבים אחרים. מאכל זה נפוץ ביותר במרקים או כמרינדה, אבל עכשיו הבריטים מוסיפים אותו למתכונים מתוקים, זיווג טוב עם שוקולד. שילוב של מיסו וגלידת שוקולד אמור ליצור מוצר עשיר במיוחד בעל טעם קרמל מלוח.

מעוניינים להכיר עוד  מוצרים?

מצ"ב הלינק של הכתבה המלאה:

https://www.mintel.com/blog/food-market-news/opposites-attract-9-food-and-drink-products-that-shouldnt-work-but-do/amp
דילוג לתוכן