FOOD FOR MOOD

אנחנו חיים בעולם משתנה ומצב הרוח שלנו מקבל משמעות גדולה בחיי היום יום שלנו.

לצורך המחשה, 47% מהאמריקאים מעידים על עצמם שהם מנהלים את בריאותם הנפשית באופן יום-יומי וכ-40% מהבריטים מסכימים שהם נמצאים במצב רוח רע כל היום  במידה ומשהו אינו כשורה בעבודה.

הדבר הביא את היצרנים לפתח מוצרים שמותאמים למצב הרוח. אחת הדוגמאות הבולטות היא תוספת של מרכיב ה-CBD המופק מצמח הקנביס וידוע כמשפר מצב רוח ומרגיע. שוק המוצרים המכילים רכיב זה הולך וגדל.

דוגמא נוספת היא גלידה חדשה שהושקה, עשירה בחלבון ואמורה לעזור לישון טוב בלילה.

חברת nightfood, אשר זכתה ב-2019 בפרס מוצר השנה בקטגורית הגלידה, פיתחה גלידה שעברה התאמה במיוחד כדי לעזור לשפר את השינה בלילה ועדיין להישאר עם רמת קלוריות נמוכה וחלבון גבוה.

בניגוד למה שאפשר לחשוב, חברת Nightfood אינה מוסיפה מלטונין או תרכובות שינה אחרות לגלידה שלהם. במקום זה הם משתמשים בפורמולציה הכוללת מרכיבים כמו גליצין (חומצת אמינו), מגנזיום, אנזימי עיכול, חלבונים, סיבים וסוכר נמוך. כל הרכיבים הללו, עוזרים לשפר את השינה ולהפחית נדודי שינה בדרכים שונות. המגנזיום, למשל, יכול לווסת את רמות המלטונין בגוף, להפחית את תסמיני החרדה ולייצב את רמת הסוכר בדם כדי לשמור על רמת האינסולין.

לכשעצמה, גלידה רגילה מכילה בדרך כלל תרכובות שדוקא מפריעות לשינה, כמו סוכר, סוכרלוז וקפאין, שיכולים לגרום להקאה או אי נוחות של הקיבה, ובסופו של דבר משפיעים על איכות השינה בלילה. על ידי שימוש בפורמולציה ייחודית שחברת Nightfood הוסיפה למוצר, אין בעיה לאכול גלידה לפני השינה מבלי להפריע לשינה שלך. נהפוך הוא, היא אפילו עוזרת לך לישון טוב.

לינק לכתבה:

https://www.foodbeast.com/news/nightfood-ice-cream-sleep/
דילוג לתוכן