Chocolate
חברת NEW SENSE RESEARCH הינה חברת מחקר המתמחה בביצוע מחקרים סנסורים. המחקר הסנסורי עוסק בחקירה צרכנית של מוצרים ושירותים שמפעילים את החושים שלנו, כגון מוצרי מזון, דטרגנטים, קוסמטיקה, אריזות של מוצרים, מוצרי אודיו ועוד.

מחקרי טעימה

מחקרי ריח

מחקרי אודיו

מחקרי ויז׳ואל

מחקרי תחושה

אודות ניוסנס

NEW SENSE RESEARCH מתמחה בהבנת צרכנים, בהיבט הסנסורי, באמצעות שירותי מחקר וייעוץ מקיף ביותר, תוך שימוש במגוון מתודולוגיות מתקדמות, חקירתו של כלל התמהיל החושי של המוצר או השירות:

  • מחקרים סנסוריים בקרב קהלי יעד
  • הבטחת איכות סנסורית
  • הקמת צוות מומחים סנסוריים IN HOUSE
  • הדרכות ויעוץ סנסורי
  • מיתוג חושי וחווית לקוח חושית בנקודת המכירה ולאחר המכירה
  • הרצאות העשרה וסדנאות בתחום המחקר הסנסורי ומיתוג חושי

שיתופי פעולה בינלאומיים

NEW SENSE RESEARCH הינה חברת בארגון הבינלאומי ESN , הפועל לקידום המחקר הסנסורי בעולם ושיתופי פעולה בין ארגונים עסקיים, גופי מחקר ואוניברסיטאות.

Keren Corley

קרן קורלי

קרן קורלי היא אחת מהחוקרים הבכירים בתחום המחקר החושי בעולם (SENSORY RESEARCH) וממובילות תחום המחקר הסנסורי בישראל.

עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון והתמחות בתחום ובניהולה נערכו אלפי מחקרים סנסוריים אשר תרמו לפיתוח ולשיפור המוצר ו/או החוויה של מותגים מקומיים ובינלאומיים.

לקרן מוניטין של חוקרת בעלת מחשבה אנליטית והבנה מעמיקה של התנהגות צרכנים על גווניה הרבים. בעברה כיהנה כסמנכ"ל מחקר בחברת מחקר סנסורי מהראשונות והגדולות בתחום בישראל, וכן שימשה כיועצת עצמאית בתחום המחקר הסנסורי.

קרן הינה בעלת תואר B.Sc בביוכימיה ומדעי המזון וMBA בשיווק מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בשנת 2011 יסדה בשיתוף עם חברת הגל החדש  את NEW SENSE RESEARCH , המתמחה בתכנון וביצוע של מחקרים סנסורים והמספקת שירותי מחקר וייעוץ לחברות מובילות בישראל ובעולם.
הגב' קורלי מכהנת כמנכ"ל החברה.

דילוג לתוכן