אודות

New Sense Research  מתמחה בהבנת צרכנים, בהיבט הסנסורי, באמצעות שירותי מחקר וייעוץ מקיף ביותר, תוך שימוש במגוון מתודולוגיות מתקדמות, חקירתו של כלל התמהיל החושי של המוצרהשירות:

  • מחקרי צרכנים סנסורים;
  • הבטחת איכות סנסורית;
  • הקמת צוות מומחים סנסוריים IN HOUSE;
  • הדרכות ויעוץ סנסורי.
  • מיתוג חושי וחווית לקוח חושית בנקודת המכירה ולאחר המכירה
  • הרצאות העשרה וסדנאות בתחום המחקר הסנסורי ומיתוג חושי.

המחקר הסנסורי הינו שיטה מדעית אשר באה לגרות, למדוד, לנתח ולתרגם את התחושות העולות בקרב צרכנים כתוצאה ממפגש עם שירותים או מוצרים שמפעלים את החושים שלנו – חוש הטעם, חוש הריח, חוש הראייה, חוש המישוש, חוש השמיעה.

חברת New Sense Research הינה חברת בת של Nielsen העולמית ובבעלות משותפת עם קרן קורלי.

 

קרן קורלי

 קרן קורלי היא אחת מהחוקרים הבכירים בתחום המחקר החושי בעולם (SENSORY RESEARCH) וממובילות תחום המחקר הסנסורי בישראל. לגב' קורלי למעלה מ- 15 שנות ניסיון והתמחות בתחום ובניהולה נערכו למעלה מ 4500 מחקרים סנסוריים אשר תרמו לפיתוח ולשיפור המוצר ו/או החוויה של מותגים מקומיים ובינלאומיים. לגב' קורלי מוניטין של חוקרת בעלת מחשבה אנליטית והבנה מעמיקה של התנהגות צרכנים על גווניה הרבים. בעברה כיהנה כסמנכ"ל מחקר בחברת מחקר סנסורי מהראשונות והגדולות בתחום בישראל, וכן שימשה כיועצת עצמאית בתחום המחקר הסנסורי. הגב' קורלי הינה בעלת תואר B.sc  בביוכימיה ומדעי המזון וMBA  בשיווק מהאוניברסיטה העברית בירושלים.בשנת 2011 יסדה הגב' קורלי בשיתוף עם Nielsen  העולמית  את   New Sense Research, המתמחה בתכנון וביצוע של מחקרים סנסורים והמספקת שירותי מחקר וייעוץ לחברות מובילות בישראל ובעולם. הגב' קורלי מכהנת כמנכ"ל החברה.

לקבוצת נילסן ישראל שייכים גם:

 New-Wave_logo_HebNielsen_logoAdkit_logo

 


inner-but1
inner-but2
inner-but3
inner-but4
inner-but5